Trenerkurs 25. januar, tema basistrening for barn

Postet av Ottestad IL den 10. Jan 2018

Velkommen til aktivitetslederkurs!

Tema: Aktivitet for barn under 12 år – basistrening.

Sted: Klubbhuset Ottestad IL

Dato: Torsdag 25. januar 2017 Tid: 18.00 – 21.00

Vi inviterer til en praktisk kurskveld med øvelser rettet mot barn under 12 år. Vi starter med to timer praktiske øvelser utendørs og deltakerne oppfordres til å møte i treningstøy. Kurset avsluttes med teoridel (1 time) inne i klubbhuset.

Denne kvelden tilsvarer modul 4 og Aktivitetslederkurs barneidrett i Norges Idrettsforbund (NIF).

Det er fullt mulig å delta, selv om du ikke har gjennomført øvrige moduler i kurset.

Kursinstruktør Ingunn Fossmellem er en engasjert barnetrener med god kunnskap om basistrening. Ingunn har hovedfag fra Norges Idrettshøgskole og har bred erfaring fra kursvirksomhet over hele landet, deriblant som kurslærer for Norges Idrettsforbund.

Ottestad IL og Hedmark idrettskrets tilbyr dette som en gratis kursmodul.

Påmelding innen mandag 22. januar 2017 via MinIdrett. Kurskode: 1460431. Du kan finne kurset direkte via følgende lenke:  Klikk her for info og påmelding. Kurset er gratis.

Du må logge deg inn for å melde deg på kurset. Dersom du ikke har brukertilgang til MinIdrett fra tidligere, velg opprett ny bruker.

Pål Erik Heimstad, Fagkonsulent klubbutvikling Hedmark IK, PalErik.Heimstad@idrettsforbundet.no, Mob: 913 60 580

Mari Nordtun, Daglig leder Ottestad IL, mari@ottestadil.no, Mob: 971 73 106