Mestringstimen pluss PROGRAM våren 2018

Postet av Ottestad IL den 19. Jan 2018

Mestringstimen pluss er idrettsskole for de eldste barnehagebarna (for våren 2018 gjelder det barn født 2012-2013). Gruppa er FULLTEGNET.

Her legger vi ut informasjon om de neste øktene i Mestringstimen:

(Samme tidspunkt alle onsdager; kl. 17-17.45)

Onsdag 24.01. FOTBALL-LEK

Vi inviterer til fotball-lek i gymsalen i Ottestadhallen. Fra Ottestad IL fotball kommer Bjørnar Bakken på besøk. Bjørnar er trener for våre fotballjenter født 2009 og jobber til daglig som lærer.

Ta med samme utstyr som vanlig; behagelig tøy, joggesko, vannflaske.

Onsdag 31.01. SKI-LEK

Siste dagen i januar blir det skilek i mestringstimen. Oppmøtested: Ottestad IL idrettspark, Statsminister Otto Blehrs veg 32. Vi møtes ved Block Watne-skiltet på oversiden av klubbhuset.

Fra Ottestad IL ski kommer Merete Nissen Westgaard, Karianne Longva og Ingeborg Børresen. Merete trener i dag den yngste gruppa i OIL ski (2010-11), Karianne og Ingeborg har vært aktive i skigruppa som trenere og frivillige i flere år. Fint om alle møter opp med skisko og ski. Hvis du ikke har ski, ta kontakt, så forsøker vi å skaffe låneutstyr!

Onsdag 07.01. SKI-LEK

Samme opplegg som 31.01. Oppmøte i idrettsparken.

Onsdag 14.02. INNEBANDY

Oppmøte i Ottestadhallen, husk innesko og vann. Vi låner ut køller, baller og briller.

Onsdag 21.02. er det VINTERFERIE, ingen aktivitet

Onsdag 7.3. FOTBALL-LEK

Bjørnar blir med oss med en ny runde med fotball-lek i gymsalen i Ottestadhallen. Ta med samme utstyr som vanlig; behagelig tøy, joggesko, vannflaske.

Onsdag 14.03. INNEBANDY

Magnus (eller en av hans medhjelpere) kommer tilbake med innebandylek denne onsdagen. Ta med gode sko og vannflaske, så får dere låne innebandyutstyr.

Onsdag 21.03. VOLLEYBALL

Siste aktivitetskveld er det tid for volleball/ballek. Da kommer Nils Ivar Nes på besøk, han er leder av OIL sin ferske volleyballgruppe, og har i tillegg vært engasjert i Hamar Volleyballklubb i mange år. Alt dere trenger å ta med er gode sko, vannflaske og godt humør.

NB. Mandag 29.01. arrangeres Telenor-karusellen i Idrettsparken. Dette er skicross (skirenn uten tidtaking) for barn, og er åpent for alle. Info og påmelding finner du her: http://ski.ottestadil.no/blog/...

Mari Nordtun, OIL