Stangemesterskapet 2018: Kampoppsett, banekart og praktisk info

Postet av Ottestad IL - Fotball den 30. Aug 2018

Stangemesterskapet 1.-2. september 2018 Ottestad Idrettspark

Parkering
I Ottestad er det ikke så mange parkeringsplasser rundt Idrettsparken, men vi bruker de vi har. Det vil koste kr 50,- for parkering (kontant eller Vipps) her, da får man med program på kjøpet. Det vil være mulig å kjøre forbi og slippe av passasjerer i «droppsone» for så å parkere andre steder. Det vil bli enveiskjørt, se illustrasjon på kartet. Vi ber om at man unngår gateparkering ellers i Ottestad. Gatene er smale og utrykningskjøretøy og busser får problemer med å komme frem om det står biler langs veiene. Vi ber også om at de som bor i Ottestad i størst mulig grad tar beina og syklene fatt. De som må kjøre bil bruker parkeringsplassen på Åkershagan og Stange Dyreklinikk om det blir fullt langs Idrettsparken. Parkering hos matvareforretningen kan være et alternativ på søndag.

Program
Program vil bli solgt for kr. 20, Vipps eller kontant. Vi håper mange kjøper som et bidrag til barne- og ungdomsarbeidet i Ottestad IL Fotball.

Kiosk
Vi vil ha flere kiosker, og på grillen har vi Hai’s nydelige Ottestadburger. Her er det Vipps, kort og kontant som gjelder.

Sportslig
Alle lag vil få minimum tre kamper. Noen lag får 4 kamper i en pulje der de andre får 3, dette for å få det til å gå opp. I G2010/J2006 klassen vil lagene få kamper rett etter hverandre, men der har vi lagt inn lengre pauser. Vi beklager, men håper dere tar dette på en positiv måte. Spilletiden i 9’er og 7’er er 2x20 min med 5 min pause. 5’er er 2x15 med 5 min pause. Programmet er tett og for å unngå forsinkelser vil alle 7’er og 5’er kamper bli startet og stoppet samtidig, vi ber om at lagene er klare på banen til kampstart.  I 3’er klassen er spilletiden 2x10 min med 5 min pause.
Premieutdeling rett etter siste kamp for laget, navneliste leveres til speaker ved premieutdeling.

Kampoppsett: Kampoppsett Stangemesterskapet 2018 rev fredag 31-08.xlsx

Turneringsreglement: Turneringsreglement ny.docx

Vi håper alle tar godt vare på våre unge og ivrige dommere!

Velkommen!