Fotballskolen 2016 starter i morgen

Postet av Ottestad IL - Fotball den 14. Aug 2016

Vi bekrefter din påmelding til Ottestad TINE fotballskole - i år er det mer enn 150 barn som har meldt seg på. Vi gleder oss!

Her er litt praktisk info:

Start: Mandag 15.8. klokken 0800. Viktig å møte til tiden.

Sted: All aktivitet foregår i Ottestad idrettspark

Tid: Vi har åpent kl. 8-15, kjernetid er kl. 9-14.

Mat: Frisk frukt og brødmat serveres hver dag

Utstyr: Ta med egen ball, og husk leggbeskyttere og gjerne fotballsko. Klær etter vær.

Program: Første dag blir deltagere delt inn i grupper etter alder, ca. 15 per gruppe. Minst to instruktører i hver gruppe. Egen keeperøkt. Siste dag avslutter vi med turnering og grilling.

Fotografering: Vi ønsker å ta bilder under fotballskolen som kan brukes på nettsider m.m. Bildene brukes med varsomhet! Dersom noen vil reservere seg, send skjema til post@ottestadil.no

Frivillige: Hvis det er foreldre som kan tenke seg å bidra under fotballskolen - en hel eller halv dag - så gi beskjed til Tore Roseth, tlf. 930 22 366. Du trenger ikke å være fotballkyndig, der har vi eget opplegg som gjennomføres av våre instruktører. Men det er alltid godt å ha flere voksne til stede, som støtte for instruktørene og ungene, til matservering, organisering, rydding m.m.

Vennlig hilsen arrangørene av fotballskolen

PS. Dere som ikke har fått beskjeden over på mail den 8 august, ta kontakt!! Vi har opplevd at noen har blitt avbrutt i påmeldingens prosessen. Dere får uansett plassen, men ta kontakt på: fotball@ottestadil.no