Ny leder på plass i Ottestad IL Fotball

Postet av Ottestad IL - Fotball den 6. Jun 2019

Vi har herved gleden av å annonsere at ny fotball-leder er på plass!

Knut Neby har ærbødigst og i ydmykhet (som han sa) takket ja til å bekle rollen som leder i Ottestad IL Fotball.

Knut tiltrer offisielt etter møtet i hovedlaget den 12. juni hvor godkjenning som leder av undergruppen fotball formaliseres.  Knut vil sitte som leder frem til Mars 31.03.2021

Knut er født 241268, er idrettspappa med 4 barn, som alle har deltat aktivt i flere idretter i oppveksten, i hovedsak fotball.

Knut er Ottestadgutt og ble på tross av et sterkt fokus på ski, seriemester i fotball for guttelag på begynnelsen av -80 tallet. Imidlertid var interessen mer rettet mot de alpine grener, noe som ble hans fokus- og satsingsområde i de videre år.

Knut er trenerutdannet c-trener, sertifisert Alpint (trener 2), har innehatt treneransvar for klubb- og skikrets-løpere, ski-skoler, trenerverv for en utøver på WC lag. Han kjenner derfor godt til Norges Idrettsforbunds kriterier, krav og forventninger til trenere med ansvar for barn, unge og voksne.

Han har i perioden 1986 – 2012 i hovedsak vært knyttet til Vang Skiløperforening og i ulike roller ellers i Hedmark Skikrets og vet slik hva som skal til av adminstrativ tilrettelegging for at aktivitet skal bli god.

Roller i idretten;

1986 - 2012

Vang Skiløperforening

2002 – 2012

Hedmark skikrets – styremedlem

2002 – 2008

Leder av alpinkomiteen Hedmark skikrets

2008 – 2012

Leder av Freestyle komiteen Hedmark skikrets

2010-2012

Medlem av Arbeidsgruppe WC Norges skiforbund, Freestyle komiteen

Knut har ellers lang fartstid i næringslivet med daglig ledelse og styrearbeid.

La oss alle i fotballfamilien hjelpe Knut inn i sitt nye verv på beste måte, slik at han kan bistå Ottestad-fotballen i ett ytterligere løft, med mål om å bli enda bedre på alle områder.

Hjertelig velkommen til oss, Knut, og lykke til som leder av verdens beste fotballbreddeklubb  – dette blir gøy!

Ottestad IL Fotball v/styret